Dostawa i zwroty

METODY WYSYŁKI

Całkowity szacowany czas potrzebny na otrzymanie zamówienia jest pokazany poniżej:


Całkowity czas dostawy jest obliczany od momentu złożenia zamówienia do momentu dostarczenia go do Ciebie. Całkowity czas dostawy jest podzielony na czas przetwarzania i czas wysyłki.

Czas przetwarzania: Czas potrzebny na przygotowanie przedmiotu do wysłania z naszego magazynu. Obejmuje to przygotowywanie twoich produktów, sprawdzanie jakości i pakowanie do wysyłki.

Czas wysyłki: Czas na podróżowanie z naszego magazynu do miejsca docelowego.


Zapewniamy DOSTAWĘ na całym świecie, BEZ MINIMALNEGO zakupu wymaganego dla wszystkich zamówień na iWatches.pl. Możesz również wybrać preferowane metody wysyłki w ramach metody wysyłki w trakcie realizacji zamówienia. Przy wysyłce przyśpieszonej należy zwrócić dodatkową opłatę za wysyłkę. iWatches.pl oferuje dla Ciebie różne metody wysyłki:


Metoda wysyłki
Czas przetwarzania
Czas wysyłki
Numer przesyłki
InPost1 dni robocze
2 dni robocze
Dostępny


Uwaga:

(1) Czas wysyłki wymieniony powyżej odnosi się do szacowanego czasu dni roboczych, które przesyłka podejmie po wysłaniu zamówienia.

(2) Dni robocze nie obejmują sobót / niedziel i żadnych dni ustawowo wolnych od pracy.

(3) Szacunki te oparte są na normalnych okolicznościach i nie stanowią gwarancji czasu dostawy.

(4) Nie ponosimy odpowiedzialności za awarie lub opóźnienia w dostawie wynikające z jakiegokolwiek działania siły wyższej, takiego jak klęska żywiołowa, zła pogoda, wojna, sprawy celne i wszelkie inne zdarzenia pozostające poza naszą bezpośrednią kontrolą.



METODY PŁATNOŚCI

Obsługujemy następujące metody płatności.

. Płatność gotówką przy odbiorze

. przelew bankowy    

  


Prawo do odstąpienia od umowy


Zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów Kupujący  ma prawo w ciągu 14 dni powiadomić firmę o odstąpieniu od umowy,bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji. 

Uważa się, że wiadomość  została dostarczoną w terminie jeśli przesyłka zostanie oddana w terminie. Kupujący musi poinformować Sprzedającego o decyzji zwrotu towaru i o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia nie później niż 14 dni po otrzymaniu towaru. Może to zrobić za pośrednictwem formularza, który znajduje się TUTAJ, a towar musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego wiadomości o zwrocie.


Ważne: W przypadku zwrotu, prosimy o kontakt na adres mailowy, wyślemy Państwu stosowną instrukcję postępowania.

W przypadku, gdy zwrócony paczka nie będzie zawierała wszystkich wymaganych  dokumentów (wypełniony formularz  z numerem konta bankowego), niestety nie będziemy mogli rozpatrzyć wniosku.

Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Przedsiębiorstwo zwraca otrzymane płatności Kupującemu za pomocą tej samej metody płatności, której używał Kupujący chyba że Kupujący wyraźnie zażądał zastosowania innego środka płatniczego i jeżeli Kupujący z tego powodu  nie ponosi żadnych kosztów.


Kupujący może przeprowadzać kontrolę i testowanie produktu w zakresie niezbędnym do określenia  jego rzeczywistego stanu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów, jeżeli zmniejszenie to jest wynikiem zachowania, które nie jest bezwzględnie konieczne do określenia charakteru, cech i działania towaru


Jedynym kosztem obciążającym Kupującego za odstąpienie od umowy jest koszt zwrotu towaru (który w przypadku wysyłki jest naliczany w cenniku usługi dostawcy i zależy od tego, czy jest to przesyłka / paczka / ładunek). Artykuł musi zostać zwrócony sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od wysłania wiadomości o odstapieniu od umowy (zakupu).


Kupujący nie ma prawa do rozwiązania umowy w przypadku umów, których przedmiotem jest artykuł, który został wyprodukowany zgodnie z dokładnymi instrukcjami Kupującego, który został dostosowany do jego osobistych potrzeb, który z powodu swojej natury nie nadaje się do zwrotu, który jest nietrwały lub któremu minął termin ważności.


W wyjątkowych przypadkach, gdy przedmioty nie są zwracane w ramach ZVPot, możemy zaoferować Kupującemu odkupienie przedmiotu z odpowiednim odszkodowaniem, które jest ustalane w zapisie w momencie zwrotu. Wykup po obniżonej wartości jest brany pod uwagę, po wysłaniu zgody e-mailowej  przez Kupującego.  Kupujący może wykorzystać ten zwrot wyłącznie przy zamawianiu innego przedmiotu o tej samej lub wyższej wartości


Prawo do zwrotu ceny zakupu w przypadku roszczeń gwarancyjnych i rzeczowych jest precyzyjniej regulowane przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów (tekst nieoficjalny ujednolicony).(akt prawny w Słowenii)


Zalecamy odpowiednie przygotowanie towaru do transportu – można użyć oryginalnego  lub innego odpowiedniego lub bezpiecznego  opakowania. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.