METODY WYSYŁKI
Całkowity szacowany czas potrzebny na otrzymanie zamówienia jest pokazany poniżej:
Całkowity czas dostawy jest obliczany od momentu złożenia zamówienia do momentu dostarczenia go do Ciebie. Całkowity czas dostawy jest podzielony na czas przetwarzania i czas wysyłki.
Czas przetwarzania: Czas potrzebny na przygotowanie przedmiotu do wysłania z naszego magazynu. Obejmuje to przygotowywanie twoich produktów, sprawdzanie jakości i pakowanie do wysyłki.
Czas wysyłki: Czas na podróżowanie z naszego magazynu do miejsca docelowego.
Zapewniamy DOSTAWĘ na całym świecie, BEZ MINIMALNEGO zakupu wymaganego dla wszystkich zamówień na iWatches.pl. Możesz również wybrać preferowane metody wysyłki w ramach metody wysyłki w trakcie realizacji zamówienia. Przy wysyłce przyśpieszonej należy zwrócić dodatkową opłatę za wysyłkę. iWatches.pl oferuje dla Ciebie różne metody wysyłki:
Metoda wysyłki | Czas przetwarzania | Czas wysyłki | Numer przesyłki |
InPost | 1 dni robocze | 2 dni robocze | Dostępny |
Uwaga:
(1) Czas wysyłki wymieniony powyżej odnosi się do szacowanego czasu dni roboczych, które przesyłka podejmie po wysłaniu zamówienia.
(2) Dni robocze nie obejmują sobót / niedziel i żadnych dni ustawowo wolnych od pracy.
(3) Szacunki te oparte są na normalnych okolicznościach i nie stanowią gwarancji czasu dostawy.
(4) Nie ponosimy odpowiedzialności za awarie lub opóźnienia w dostawie wynikające z jakiegokolwiek działania siły wyższej, takiego jak klęska żywiołowa, zła pogoda, wojna, sprawy celne i wszelkie inne zdarzenia pozostające poza naszą bezpośrednią kontrolą.
METODY PŁATNOŚCI
Obsługujemy następujące metody płatności.
. Płatność gotówką przy odbiorze
. przelew bankowy
Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni powiadomić firmę o odstąpieniu od umowy,bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji.
Uważa się, że wiadomość została dostarczoną w terminie jeśli przesyłka zostanie oddana w terminie. Kupujący musi poinformować Sprzedającego o decyzji zwrotu towaru i o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia nie później niż 14 dni po otrzymaniu towaru. Może to zrobić za pośrednictwem formularza, który znajduje się TUTAJ, a towar musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego wiadomości o zwrocie.
Ważne: W przypadku zwrotu, prosimy o kontakt na adres mailowy, wyślemy Państwu stosowną instrukcję postępowania.
W przypadku, gdy zwrócony paczka nie będzie zawierała wszystkich wymaganych dokumentów (wypełniony formularz z numerem konta bankowego), niestety nie będziemy mogli rozpatrzyć wniosku.
Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Przedsiębiorstwo zwraca otrzymane płatności Kupującemu za pomocą tej samej metody płatności, której używał Kupujący chyba że Kupujący wyraźnie zażądał zastosowania innego środka płatniczego i jeżeli Kupujący z tego powodu nie ponosi żadnych kosztów.
Kupujący może przeprowadzać kontrolę i testowanie produktu w zakresie niezbędnym do określenia jego rzeczywistego stanu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów, jeżeli zmniejszenie to jest wynikiem zachowania, które nie jest bezwzględnie konieczne do określenia charakteru, cech i działania towaru
Jedynym kosztem obciążającym Kupującego za odstąpienie od umowy jest koszt zwrotu towaru (który w przypadku wysyłki jest naliczany w cenniku usługi dostawcy i zależy od tego, czy jest to przesyłka / paczka / ładunek). Artykuł musi zostać zwrócony sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od wysłania wiadomości o odstapieniu od umowy (zakupu).
Kupujący nie ma prawa do rozwiązania umowy w przypadku umów, których przedmiotem jest artykuł, który został wyprodukowany zgodnie z dokładnymi instrukcjami Kupującego, który został dostosowany do jego osobistych potrzeb, który z powodu swojej natury nie nadaje się do zwrotu, który jest nietrwały lub któremu minął termin ważności.
W wyjątkowych przypadkach, gdy przedmioty nie są zwracane w ramach ZVPot, możemy zaoferować Kupującemu odkupienie przedmiotu z odpowiednim odszkodowaniem, które jest ustalane w zapisie w momencie zwrotu. Wykup po obniżonej wartości jest brany pod uwagę, po wysłaniu zgody e-mailowej przez Kupującego. Kupujący może wykorzystać ten zwrot wyłącznie przy zamawianiu innego przedmiotu o tej samej lub wyższej wartości
Prawo do zwrotu ceny zakupu w przypadku roszczeń gwarancyjnych i rzeczowych jest precyzyjniej regulowane przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów (tekst nieoficjalny ujednolicony).(akt prawny w Słowenii)
Zalecamy odpowiednie przygotowanie towaru do transportu – można użyć oryginalnego lub innego odpowiedniego lub bezpiecznego opakowania. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.